Nijkerk/Hoevelaken
Nieuwsbrief

We hebben er lang op moeten wachten en reikhalzend naar uitgekeken, maar bijna is het dan toch zover, een gezamenlijke excursie. Uiteraard binnen de geldende coronamaatregelen. Lees daarover meer en meld je gauw aan als je mee wilt!

Graag brengen we jullie in deze nieuwsbrief een aantal eerdere oproepen in herinnering.

Wij wensen jullie allen een mooie zomer met heel veel tuinplezier!

Excursie naar de Botanische tuin in Utrecht

Zaterdag 3 juli

Enthousiast geworden door de lezing van Gerard van Buiten, hortulanus van de Botanische Tuin in Utrecht, gaan we deze op 3 juli bezoeken. Vanwege de corona maatregelen dienen we ons tevoren aan te melden.

Als je mee wilt, meld je dan uiterlijk donderdag 1 juli aan bij Ria Sonderen. Mail het aantal personen met leeftijden en wel of niet in het bezit van een Museumkaart naar riasonderen@upcmail.nl

We vertrekken om 10.00 uur vanaf de parkeerplaats bij gezondheidscentrum Corlaer, Henri  Nouwenstraat 18 in Nijkerk. We verwachten ca 14.30 uur weer terug te zijn. De entree bedraagt €8,50 p.p. Bij meer dan 15 deelnemers is het €7,-  p.p. Als je een Museumkaart of andere kortingskaart hebt, neem deze dan mee. We delen de brandstofkosten.

Herinnering Leden kijken bij Leden: Tuinen gezocht

De Leden kijken bij leden avonden staan gepland op woensdag avonden 14, 21 en 28 juli. Heb je een grote tuin en lijkt het je leuk om andere leden te ontvangen om je tuin(ervaringen) te delen? Meld je dan aan bij Ria Sonderen: riasonderen@upcmail.nl of 033-245 4175

Zomeractie 2021

Met de Zomeractie kun je voordelig Groei&Bloei lid worden. Je ontvangt dan bovendien een prachtig tuinkado. Zie de website https://nijkerk.groei.nl/activiteiten/

Herinnering Enquête over wensen en ideeën

Mocht je er nog niet aan toe gekomen zijn om de enquête in te vullen, willen we je vragen om dit alsnog te doen. Alleen als we voldoende ingevulde formulieren ontvangen kunnen we een goed beeld krijgen wat de wensen en ideeën zijn die in onze Afdeling leven. De enquête vind je op onze website enqueteformulier (beveiligd Word doc - wachtwoord is genb  en klik bovenin op de gele balk op bewerken in te schakelen) Vul het document in en sla het bestand op. Daarna versturen naar  info(at)nijkerk.groei.nl   Alvast bedankt!

Een fijne zomer gewenst.